lördag 7 januari 2012

toppenfredag!

Hade en skitbra fredag igår. Började morgonen med powerwalk tillsammans med Lars. Svettiga kom vi tillbaka och krängde snabbt i oss ägg & bacon. Vidare hem till en kompis till Lars som varit lite sjuk, men nu mår bra igen. (skönt!) Lite kaffe & snicksnackande där sen vidare hem till bästa Max & Carro. Goa människor! Jag & Carro tog oss en luugn mysig skogsnix medans våra män stack till affären för att handla. Måste säg att jag gillar upplägget när vi ses, jag & Carro går en runda eller dricker vin medans grabbarna jobbar ;) Hehe.

När matshoppingen & promenixen var färdig gick vi till parken för att grilla lite. Mysigt!

fint va? Tänk att man kan få bo såhär bra. Det är jag verkligen glad för!

goa gribba!

inbäddade i filtar väntade vi på maten. Tyvärr tog inte Carro sin snygga mössa/keps med öronlappar.. ;)


våra duktiga & fina handymään!
Efter grillningen stack vi sen hem en runda för att Lars skulle träna. Färdigtränad & fit stack vi tillbaka till Max & Carro igen där också Andreas och Johanna var. Hade inte träffat någon av dom innan men gud så kul med nytt folk! Riktigt trevliga människor de dära! :) Senare under kvällen trillade också Hällgren & Otto in. Supertrevlig kväll, som alltid där hemma! Maaaaassa skratt & roliga historier under kvällen. Toppenfredag!

Lördag idag & jag har redan hunnit med ett spinningpass. Gott! Nu ska här spittas med fule-musik & städas!

Inga kommentarer: