söndag 8 januari 2012

soffdag

Mysmorgon här hemma idag. Äggröra & bacon till frukost, soft-listan på spotify, tända ljus & mys under filten i sofan. Fin morgon.

Var hemma hos allra bästa Joel igår och firade att han klarat av en utbildning. Sånt måste firas & det gjordes verkligen! Mat & efterrätt serverades (som Joel gjort heeeelt själv! ;) )
Rött & vitt vin bjöds det på, likaså groggbuffé. Jag tänkte först inte dricka alls, sen när jag ändrade mig hade jag en plan om att bara dricka något glas.. Det sket sig! Blev visst några glas & en jävligt trevlig och rolig kväll tillsammans med skönt folk! Allra skönaste Emmie hade kommit på en "lek" eller utmaning som pågick hela kvällen. Började med arga leken del 1 där Peter drog hem vinsten i form av Emmies hemmavirkade armband. Under kvällens gång sen fick man utmana Peter när man ville för att försöka få detta armband genom att köra arga leken. Den som hade armbandet när klockan slog 12 var vinnaren och denna man eller kvinna skulle få ett pris. Priset visade sig vara en.... kryddkorv! Gud så gott, den skulle jag vilja vinna! Dock får jag säg att Peter var en värdig vinnare med sitt stenansikte! :)

Hade verkligen en toppenkväll! Hemma & i säng vid halv 4 imorse så man är rätt sleten idag. TUSEN TACK för en skittrevlig kväll allihopa!

mina två favvo-killar!

Inga kommentarer: