tisdag 10 januari 2012

Läsare från alla hörn!

Skitkul, satt och kollade runt här på sidan för att försöka hitta etiketter/kategorier så jag kan fixa lite olika flikar att lägga inläggen under. Intressant va? Hehe. Kollade in var mina läsare kom från och såg att både Norge & Cape Verde var med på listan. Norge har jag stenkoll på eftersom lillfisen är där och Cape Verde gissar jag på Lisette.. Så, HEJ LISETTE! :) Hoppas ni har det kalasbra där bååata (borta!)
Kul att ni kollar in här! Hade varit kul att veta vilka alla är men det kan man ju fortsätta undra tippar jag på ;) Blir iallafall kalasglad när ni skriver!

Nopps, nu säger älsk vi ska ut på en biltur så det hoppar jag på! Tjohoo!

4 kommentarer:

elin sa...

Klart jag läser dina inlägg som jag skrev innan så är jag en trogen bloggläsare och tycker det är kul att du skriver. Jag har det bra och det verkar du också ha. PUSS!

Storgatans sa...

Puss! <3

Anonym sa...

haha.. HEJ! Hemma nu, men ja -vi hade det kanon! Dejt snart!
/Lisette

Storgatans sa...

Haha, HEJ! Ja, dejt! Hur lång tid ska det ta innan vi kommer till skott denna gången tro? ;) Finns kanske någon lucka i helgen! Skönt att ni är hemma välbehållna! :) KRAM!