söndag 15 januari 2012

Soffbordstankar

Lite soffbordstankar också såhär innan läggdags.. Letar som sagt efter nytt soffbord. Kollar blocket varje dag efter DET soffbordet som vi ska kunna göra om till vårt eget. Har än så länge inte hittat något.. Ikväll snubblade jag in på en ny-gammal tanke igen: Att göra ett eget soffbord med hjälp av vanliga lastpallar. Har hittat dösnygga inspirationsbilder (dom två nedersta är favoriter!) så att ni ska förstå känslan..
En karamell att suga på!


Här har dom målat pallarna vita och satt hjul på. Fräscht! Bilden är lånad.

Endats en pall här, också målad. Bilden är lånad från soffochstil.se

Här kommer min favorit. Bilden är lånad från bevara din inredning. GILLAS!

Bild lånad från bevara din inredning.

Coolt va? Jag gillart.

4 kommentarer:

Emma sa...

Riktigt coolt!! Fick samma favorit som du! ;)

Sandra sa...

Riktigt häftigt:-)

Storgatans sa...

Men eller hur! Jag gillar det massor! :) Ska ta ett snack med pappsen där hemma och se hur vi kan lösa detta.. kanske kan prova göra ett iallafall? :P

Sandra sa...

Haha jag tänkte med på pappsen när jag såg det:-) klart du kan prova:-)