söndag 22 januari 2012

Om jag vunnit en mille..

"Skulle jag skänka aaaaaalla pengarna till välgörenhet"

Visst, visst. Sitter och kollar runt på olika resor som jag & älsklingen skulle vilja göra tillsammans.. Finns hur mycket som helst. En hel värld faktiskt.. Hade varit bra om man vunnit lite pengar så man sluppit vänta så länge, även om jag är tjejen som trivs med att vara hemma också.

Det vi drömmer om är:

  • Latinamerika. "Från exotiska Chile till fantastiska Peru går vår resa genom ett storslaget landskap. Vi kollar in den märkliga Måndalen, fortsätter till Titicacasjön, vandrar längs inkans gamla leder till det fascinerande Machu Picchu och utforskar de märkliga Nazcalinjerna. Följ med! Det blir en resa du aldrig kommer att glömma."
Hur låter inte det? Ja tack. Latinamerika är min topp 1 faktiskt. Skulle helst spara pengar till denna.. Denna resan har även jag och syster snackat om ett par år.
  • Backpacka i Asien. (billigt och lätt att ta sig fram) Hade dock tänkt ta något annat än det jag och achmed gjorde sist (vietnam, kamodja, malaysia o thailand)
  • Route 66. JAPP!
  • Nya Zeeland.
Tänkte visa lite bilder från mina resor. Med start på afrika, som var min allra första resa någonsin.






Inga kommentarer: