onsdag 11 januari 2012

se död ut!

Sitter och slökollar bloggar såhär på morgonkvisten & fattar inte riktigt grejen med det här döds-modet. Är man en superhipp 16-åring så verkar det vara inne att ha ett helt vitt rum med en klädstång i så att alla freeeeescha kläder får hänga framme. Man kallar det gärna "avskalat" för det har man hört är på tapeten. Man ska se död ut på alla bilder som tas, gärna vara anorektiker också. Tar någon annan bilden ska det se ut som att någon del på kroppen är bruten, antingen hänger armen lealöst vid sidan, ryggen så bakåtlutad så man undrar om det finns en ryggrad och nacken har tappat kontrollen för längesen och är antingen lutad åt höger eller vänster. Man kan inte le. Jo, om man tittar snett bort eller ner i marken så kan man ta en bild när man låtsasskrattar. Då är det inne att ha hatt på sig, eller mössa. Har sett ett samband där. Munnen måste vara lite öppen också och håret ska alltid se okammat ut. Man duschar ju bara 1-2 gånger i veckan för det var det någon som sa så det gör vi.

Inne-orden som används flitigt verkar vara "trasig" och såklart "random" 

Folk är trasiga hit & dit, ser ut som vandrande skelett och är allmänt sura. Dock skiiitsnygga kläder & gärna skor på MINST 14 cm (oftast)

"Nä så är det inte alls"  Hehe. Jo fan. Har du sett någon halvmullig glad tjej som har en hipp modeblogg? Nämn 1 så ger jag mig.

2 kommentarer:

elin sa...

haha Hanna, du vet verkligen hur en 16årings blogg skrivs och bilderna verkar vara lite sådär halvhipp ;) Jag älskar dina blogginlägg, dom läses flitigt av mej ska du veta :) <3

Storgatans sa...

Haha. Jag kom in i ett stim av kala, vita, döende modetjajor i sina bästa år. Bloggarna bara poppade upp framför mig och jag dog lite lätt där på morgonkvisten! ;) DOCK finns det undantag, även där :P
Kul att du läser! Saknar dig!