onsdag 25 januari 2012

Just nu





Var tvungen att köpa med mig en bunt med körsbärskvistar också!



Mitt gubbtroll har fått nytt jobb och det var såklart tvunget att firas. Pappa kom med förslaget och hela familjen hakade såklart på denna idé. Tårta och kakor hade inhandlats och jag & Lars stod för att kaffemuggarna skulle vara fulla fikan igenom. Jag gick inom blomsteraffären på vägen hem från jobbet för att köpa en fin bukett till min duktiga kille, för att han är värd all uppskattning som finns. Han är verkligen skitduktig och jag är SÅ stolt över han!

Fikan var, som alltid, skitkul. Lika roligt varje gång familjen ses och jag är så glad att jag har dom. (lilla Emil inräknad såklart!) Jajemänsan! Är verkligen tacksam för att jag har det så bra som jag har det.

3 kommentarer:

Emma sa...

Åh vad roligt! I dessa "icke-jobb-tider" också! Hälsa och gratta! Bra är han! :)

Storgatans sa...

Vad snäll du är! :) Jag ska hälsa och gratta! Puss & kram!

elin sa...

haha var är alla. Direkt när bild tas flyttade sig alla, eller pappa ville vara med denhär gången. MYSIGT! Fan vad jag älskar er allihopa in das family.. :) Puss!