fredag 6 januari 2012

fredagsfri

Långpromenixen avklarad och "frukosten" nere. Frukost kan det inte heta om klockan är 12 så det får bli "frukost"
Jag vill hitta på något men vet inte vad. Väääääldigt sugen på en dejt på sjövägen faktiskt! ;) Kanske grilla lite någonstans? Mm. Här ska det smidas planer känner jag. Måste fixa iordning vår nya fina tv-bänk också. Ska visa den för er så fort jag fixat här. Vill köpa tulpaner också... sen skulle det vara skönt med en promenix till (fast i lååångsamt tempo) Ni hör ju. Bäst att sätta fart innan dagen tar slut!

Höres!

1 kommentar:

elin sa...

Hej min fina, vackra, härliga syster :) JAG, läste precis att du skulle köpa tv-bänk, den vill jag gärna se sen ;) DU, jag såg du ville köpa tulpaner, jag tänkte skicka bud med tulpaner igår för att jag vet att du tycker om det men det blev inte så :/ dU är duktig som är ute på promenix och allt!