tisdag 17 januari 2012

kvartett i svett # 3

Joggingturen igårkväll höll på att ta livet av mig. FY för vad trött jag var. Benen var segare än segast och de enda tankarna som friskt cirkulerade i huvudet va "jag vill stanna" "hur långt är det kvar?" "fy fan vad trött jag är" Kämpade på trots allt, än en gång tack vare mina kompanjoner. Ida & Emms sprang i täten skönt sjungandes & jag & Sandra flåsande på tätt bakom. Varken Ida eller Emma ser ansträngda ut, dom ökar lätt på stegen och höjer tempot med friska tag. (Emma med sin lätta sköna gung ;) )
Nu är iallafall veckans träff "avklarad" Känns läänge tills nästa dejt, nästan för länge. Tack för igår iallafall! :)

Idag börjar jag senare så jag & syster hann med en dejt imorse vid 6. Jag var inte ett dugg pepp där heller men vi tog oss igenom allt utan fusk. Väl hemma tänkte jag ta mig en powerwalk för att jag segade tidigare. HALT som in i så det blev ingen nix där inte. Kasade rundor nere vid vattnet innan jag gav upp & stack hem igen. Nu har jag precis slängt i mig en avocado med tonfiskröra till frukost & har lite saker att fixa innan jag sticker. Dagen idag kommer bli seg, det känns iallafall segt när klockan är 19.30 innan man går hem. Nej, nu får jag fan peppa upp mig. PEPP!

såhär ligger min mysfia & tittar på mig när jag håller på o stressar rundor på morgonen.

3 kommentarer:

Lina sa...

Fan vad duktig du är! Du vet som michovich sa! " detta har tagit mig ett år" ... jag har fan inte börjat än! så de bli väl ingen beach detta året heller!!!

Emma sa...

Men lilla lilla snuttefisen så söt!!

Tycker också det känns jättelänge tills nästa joggning dejt. Det är ju så kul!

Storgatans sa...

Lina! Hahahaha, du är så skön! Jag trixar & fixar och det verkar som att jag är duktig men jag kan säg som såhär: det lär ta mig 10 år för INGET har hänt än ;) Saknar dig! Beach 2020 here we come! ;)

Emma: visst är hon! :) Lilla mysfian! Det är skitlänge. Kanske en liten dejt ikväll? :P