söndag 29 januari 2012

mys-söndag

Som den tråk-och-trött-tjaja som jag är så ska jag nog snart gå och lägga mig. Är skittrött efter en helg där jag hunnit med massa kul! Har varit i stan och shoppat lite inredning och fixat iordning lite här hemma, är dock inte riktigt nöjd än. Är på jakt efter några kuddfodral som jag inte hittar någonstans.. vet precis hurdana jag vill ha men ett av dom är slutsålt och det andra hittar jag inte.
Helgen annars har bjudit på lite vin tillsammans med syster och Lars & hans kompisar, jag har haft söndagsfika hos mormor som varje söndag, tränat, snabbhälsat på hos Max & Carro. Japp, jag har haft en bra helg jag. Hoppas er helg också varit bra!






2 kommentarer:

elin sa...

NAAAMEN titta. Så söt. Fina saker du införskaffat dej till lägenheten också ;)

Storgatans sa...

tack lillfisen! Men visst är hon söt, lilla mysmajan! :) du får komma och mysa henne, vet att du gillar det ;) Puss! <3