måndag 2 januari 2012

kvartett i svett

Överkokta ägg och sur naturell yoghurt till frukost. Någorlunda ordning i hemmet efter superstädningen igårkväll som tyvärr aldrig tog slut..  Fräscht blev det tillslut, även om jag inte la mig helt nöjd i sängen. Sittandes i soffan med eftersvettningar efter snabb-sminkningen försökte jag äta min frukost. Katten låg bredvid som troget sällskap och jag satt där och funderade på hur jag skulle fullborda vårt hem. Kom nästan fram till en plan över saker som ska införskaffas för att det ska bli 100.. Dock har jag en vägg som jag aldrig blir riktigt nöjd med och som även denna morgon fick sig en tanke.

Fit for fight stack jag sen till jobbet, som idag flöt på bra. Måndagar går oftast snabbt och hyfsat smärtfritt. Tisdagar har alltid varit min "värsta" dag så imorrn ska jag vakna utvilad & pepp!

Kvällen har jag tillbringat tillsammans med tre stycken svettiga gribbor. Vi fyra tog oss igenom en timmes välbehövlig motion. Faktiskt riktigt kul och framförallt JOBBIGT. Säger som dom andra sa: "detta hade jag aaaldrig gjort själv" Nopps. Men, tillsammans kan vi!



.....Här kommer två stycken olika diskmedelspumpar från Cult design. Har en svart just nu, som är sönder.. Funderar på vilken färg jag ska köpa och för tillfället lutar det faktiskt åt den vita. Ska fixa mig en vit ljuskopp till & köpa ett rosa ljus till istället. Så får det bli. Har för mig dessa ligger på 219:-


Än en gång... Tack för ikväll tjejer!

1 kommentar:

Emma sa...

Nu känns det minsann bra i kroppen. Svetten är avduschad och jag kommer sova som en sten i natt. Tack för all pepp och syns nästa vecka om inte någon bonustur innan ;)