måndag 2 januari 2012

Mmmmm...

Detta är inte något "vill ha" utan det är ett rent och skärt "SKA ha!"

För några år sen såg jag ett fat som jag föll direkt för. Det föll mig verkligen i smaken, precis min stil.
Hittade märket och har sedan dess kollat runt på deras porslin och hittat precis vad jag vill ha. Min bättre hälft här hemma tycker väl att det känns sådär med mer porslin, men i just detta fallet finns faktiskt ingen talan. Ska ha.
Jag har försökt hitta återförsäljare i närheten men inte hittat någon, än. Måste visa porslinet i verkligheten för min Lars så han verkligen kan se precis hur bra det skulle passa här hemma.. Han kommer förstå.

Här kommer inspirationsbilder till dukningar och uuuuunderbart porslin.
Kolla bara..





bilder lånade.


Åh. 

4 kommentarer:

Emma sa...

Oh ja. Jag kan inte annat än att hålla med. Förbaskat snyggt!

Storgatans sa...

Åååååh ja.. det är ju bara SÅ fint!!!!! Ska verkligen införskaffa mig detta! Kan visa dig mer någon dag!

Mari sa...

:) Det är skitfint! Jag har sett dom, i en affär, nära hemma, där det också fanns blommor. Kristianstad kanske? Det var nog något år sedan nu i och för sig. Men fint!

Storgatans sa...

:) Men eller huuur! Det är sååå fint! Har du? Jag måste verkligen slänga på stora getögat och leta på för det ska jag bannemej ha!