torsdag 5 januari 2012

IKEA

Har spenderat en dag på IKEA idag. Skulle egentligen bara ut och köra en runda, så som vi brukar, men styrde till Älmhult istället. Skulle inte ha någonting men kom hem med: tv-bänk, ljus, påslakan & en vit servis. Nu sitter jag här och googlar lite recept och kollar på när mannen i huset bygger ihop vår nya tv-bänk. Han är duktig han, mitt fina gubbtroll.
Tänk att man kan ha sådan tur att hitta någon som man passar så bra tillsammans med. Det är konstigt det, men fyyyy för så bra. Jag har sagt det så många gånger förr, men säger det gladeligen igen: Jag kunde inte haft det bättre!

Tjat, tjat, tjaaaaaat men jag är så glad för min Lars. Han är en av dom mest godhjärtade människor jag träffat, han vet vad han tycker och står för det, han är trygg i sig själv, han är smart, generös & omtänksam. Händig är han också och han bryr sig om dom som står han nära. Han är faktiskt allt jag någonsin önskat mig.

Färdigtjatat! :)

Såhär ser det ut här hemma just nu...


se så duktig han är!

Den gamla slitna tv-bänken ska uuuuuut! Har verkligen tyckt om den (och gör fortfarande) men den är sååå sliten.

mysfian hjälper Lars att bygga..


nya påslakan, ljus, servis, tavelram..

Nej ni. Nu ska jag göra mig lite the, titta på sex & the city och njuta av att jag har det så bra, hur klitchigt det än låter. ♥

Inga kommentarer: