tisdag 31 januari 2012

Kvartett svett #5

Igår var kvarett svett ute på runda numero 5, samma runda som första gången men denna gången 5 minuter bättre i tid. Bra jobbat av oss tycker jag! :) Nästa vecka håller Emma i rundan och hennes runda är den som varit roligast hittills, tycker jag.

Mitt gubbtroll kom hem sent igår och jag segade med datorn så att jag kom i säng flera timmar efter att jag skulle. Detta straffade sig givetvis med att jag inte orkade gå upp och träna imorse innan jobbet. Jag  orkade inte, var helt död. Nu kommer detta straffa sig och jag kommer vara tvingad att träna när jag slutat ikväll. Inte jättepepp på detta då jag är dödens död efter alla tisdagar, men mit eget fel så så får det vara. (tyvärr!!!!) Har blivit serverad frukost här hemma då mannen är ledig idag, mysigt att äta tillsammans. Nu måste jag göra mig färdig och sticka. Tjopps!

1 kommentar:

Emma sa...

Hmm, får se vad jag kan hitta på tills nästa vecka ;) Det är ju inte så mycket yta att röra sig på i lilla valje nu när det fortf är mörkt. Jag längtar verkligen tills det blir ljust när vi ska springa :D