tisdag 3 januari 2012

bin there, done that

Jag vet väl att det heter been, men anledningen till att jag skrev "bin there" är för att jag är arg som ett bi. Som ett jävla bi.

Vaknade försent av mobilj*vlen och hann inte med morgonnixen som jag tänkte. Blev rent ut sagt vrålförbannad. Schamponerade inte håret igårkväll av just den anledningen, att jag skulle tvätta det nu på morgonen efter min nix. Mitt hår kändes fortfarande blött när jag vaknade. Tror ni det var blött? Nej, det var fett! SÅ fett att det kändes blött. Tog ett bestämt tag med borsten och drog igenom håret och i samma sekund som borsten var igenom så exploderade mitt äckliga hår och blev världens mest statiska hår. Alla miljoners hårstån satt på en halv sekund klistarade mot mitt ansikte. FY f-n rent ut sagt. Förutom att håret var dödens äckligt så hade det också dödens färg, eller ingen färg alls. Skitfult.
Mascaran kom utanför, sminket blev ojämnt, jag har INGA kläder, hittade inga strumpor till en början, när jag väl hittade mig ett par så trampade jag i en vattenpöl utanför duschen (!!!!!!!!!!!!!) Tröjan jag tänkte ut var så klart ostruken och jag är ful!


Hann inte duscha som ni säkert förstod. Mössa på idag. (&/%¤"%¤%&¤(&%&/)=)(/=/)(%¤"#!!!)

2 kommentarer:

Carro sa...

Så är det för oss genetiskt o-fluffade människor! Men vi krigar på för vår rätt i samhället. Hejja dig, en mössdag kan ju vara rätt skönt ibland också väl? Stor kram

Storgatans sa...

Hejja oss och hejja vårt o-fluffade hår! Mössdag blev det, fanns ingen räddning! När väl mössan åkte av, åkte knuten upp på huvudet. Jajemänsan! Hejja dig Carro som är så bra & så glad! (& som också gör andra så glada!) Stor kram!