fredag 20 januari 2012

En fin gest




Gud så många äggtips jag fick här på morgonkvisten! Tackar man hjärtligt för. Ska absolut prova dessa metoder så fort jag bara kan för detta är ju som sagt ett återkommande morgonproblem här hemma.
Nu har jag landat hemma i soffan med mysmusiken på och filten runt mig. Inväntar mitt gubbtroll som är på något uppdrag, igen. Fattar inte hur han orkar hålla igång hela tiden så som han gör. Springande hit & dit, fixande, papper postas, saker hämtas, skriva på papper här & där och prata i telefon jämt och ständigt SAMTIDIGT som han är en underbar pojkvän och sambo!

Dagen har iallafall gått sisådär snabbt. Är man uppe lite efter 5 blir dagen lååååång och även denna dag.
Denna dagen blev dock 100000000 gånger bättre när goa, underbara, snälla, Anna kom in med en suuuperfin tulpanbukett till mig på jobbet som "tack" för allt. I buketten fanns ett litet brev också. SÅ glad och rörd jag blev.  (Tack snälla snälla du!!!!!)  Buketten står nu så fint på vårt brickbord och bara glänser. Så fint. Tänk vad en sån fin gest kan betyda

Inga kommentarer: