måndag 23 januari 2012

hej mat-mor

... och så blev det en matblogg.. Näärå. Känner mig mer huslig än jag egentligen är när jag lägger upp mat-tips, DOCK lyckades soppan till min stora förvåning (och glädje)

Måndag morgon och jag sitter färdig i soffan. Så gott som färdig, ska bara klä på mig också.. Vilket kan ta hur lång tid som helst. Ingen win-win-situation heller för jag är ingen mode-tjaja så det är ingen vinst i att det tar tid. Annars kunde man ju tyckt att det var okej om man blev superhipp efter lång fixning, men nej. Håret är i en fläta sen igår så jag skulle slippa fixa det idag. Låter ju som värsta småbarnsmorsan som gett upp, haha. Jaja, så får det va ;)
Jobb hela dagen lång och dejt med tjejerna ikväll. Kommer bli en go dag. Ska piggna till lite bara, är helt seeeeg!

Tänkte bjussa på en skön, dock inte så smickrande, bild bara för den gör en glaaaad!

Kameran har en inställnings om gör att den tar när man ler, här var vi dock inte beredda någon av oss men den blev så glad och skön ändå! :D Älskar dig gubben (gossen ;) )!


Puss på er!

2 kommentarer:

Pappa Achmed sa...

jaaså de säger du att du är ridsugen..
nä men då ska pappsen se till att ha Alva sadlad och klar när du kommer....

Storgatans sa...

Mmmmm... njae tack. Du kan gott ha mosnter-hästen för dig själv! ;)