lördag 21 januari 2012

Fredagsmys & lördagsmåsten





Såhär trevligt hade vi det igår hemma hos Max & Carro. Det bjöds på planka, LCHF-style för mig och Carro och "vanlig" för killarna. SÅ himla gott! Eftersom dom hade varit och shoppat loss på en hemschark tidigare så bjöds det också på massa olika sorters kött och korv. Gottigott! Efterrätten var såklart också LCHF-style: chokladmousse. Vi var helt proppmätta efter all god mat! Senare trillade också Nils och Otto in, skitkul att träffa dom igen. Vi fick bege oss hem betydligt tidigare än vad vi brukar då det stod jobb på Lars schema, och jag behövde sova ut innan lördagens spinningpass.
TACK än en gång mina vänner för ännu en trevlig kväll tillsammans! :)


Idag har det hunnits med spinningpass, frulle och självklart lite städning. Som någon sa "du gillar verkligen att städa va?" Undertonen i frågan var svår att bedömma, MEN: Ja! Jag tycker faktiskt om att städa. Ser det inte som ett ont måste utan trivs när jag får gå runt i hemmet och pula, fixa & trixa. Tycker det är roligt att ändra om och ha det fint hemma. Ibland är det lite mer kaos än vanligt men så får det vara för det finns faktiskt fler roliga saker att syssla med också :)

lite att reda upp..


SKÖNT!

Nu ska jag ta tag i mig själv också..  Puss på er!

2 kommentarer:

Carro sa...

Tack själv för en fantastisk kväll Hanna! Alltid lika skoj ju! Förresten: inlägget under. Jag dör. Och jag dör igen. Din beskrivning gör att min inre syn kommer ge mig men för livet. Jag såg alla muffar i huvet som du såg på riktigt igår! PUHHH!
Kraam

elin sa...

Detdär kallar jag riktig mat, jäklar det ser ut som proffs har gjort det :) Låter som ni hade det kanon iallafall :) Gott med all träning också. Massa kärlek till dej. älskar dej!!