torsdag 5 januari 2012

lycka!

Lycka för att jag fått fina "grattis-på-namnsdagen-sms", lycka för att jag fick vakna bredvid mitt fina gubbtroll, lycka för att jag är ledig idag & absolut största LYCKA för att jag fick prata med världens bästa Achmed idag!

Den däran Achmed fyller visst år i februari (den 27 för att va exakt) och hon hade minsann fått biljetter till Göteborgs horseshow. 2 stycken till&med..  Vem vill hon ha med dit? Jajemänsan! Hur glad tror  ni jag blev? Huuur glad som helst!
Nu är jag ingen tvättäkta häst-tjaja men jag ääääälskar att hänga ihop med min achmedi achmeda!!!!! I februari väntas miniweekend. Wiiiiie!

Världens bästa achmed  (även kallas Carro av vissa... ;)  )Vi har bott ihop & tillsammans under gymnasietiden, har årliga kräftfiske-träffar tillsammans och har också luffat runt i asien tillsammans. Skrattar verkligen konstant när man är med henne. Längtar tills vi ses!







Världens bästa Achmed!

Nu ska jag göra mig iordning här, sen ska vi hitta på något. Älskar mina & Lars lediga dagar tillsammans! Puss på er!

3 kommentarer:

Elin sa...

Din dag verkar minsann vara allt för bra :) Ha en toppendag. <3

Pappa Achmed sa...

Åååååhh muffeguffan kan det inte vara 24 feb idaag?!?! på tokers för långt dit men OJ vad pappa har att se fram emot! Nu kommer mög-plugget gå lite lättare med achmed hachmeda-weekenden i åtanke!!
Love dove!
..eller Live Bliw för den som hellre känner för det.
possendossen iaf <3

Storgatans sa...

Elin! Jag blir så glad av att se dina kommentarer! :) Min dag har varit toppen, hoppas din också varit det! :) <3

Achmeeed: DET skulle det va! 24 feb skulle va imorrn men vi får stå ut. För, den som väntar på något gott... ;) SNART! Massa massa possar på pappsefisen!