söndag 1 januari 2012

2011

Konstigt hur fort ett år kan gå. Minns i början på förra året när min L stod i sin dåvarande lägenhet dag efter dag och packade ner allt han skulle ha med sig hem till mig. Hem till oss. Lådor efter lådor, saker som sorterades bort, saker som skänktes. Lådor bars nedför trappor och uppför trappor. Packades upp och fick nya platser att vara på. Snabbt och effektivt.
I januari blev jag & min Lars sambos. Helt sjukt vad tiden går.
2011 har varit ett skitbra år för mig!

Året har bjudit på massa roliga utflykter, promenixer, fester och fikor. Jag & Lars har hunnit med en liten mini weekend i Göteborg, cykelsemester på Gotland och en resa till USA. Det har varit födelsedagar & kalas, traditionella kräftfisket med övernattning i smålandsskogarna har prickats in, vinprovningskväll, fina middagar hos svärföräldrarna, 45års-fest med gala tema, 5årsjubileum med gymnasiet, festivaler, sweden rock för 11 året i rad, husvisningar, söndagsfikor hos mormor och mååånga långa mysiga bilturer runt överallt. Verkligen hur bra som helst.

2012 tror jag på.. Känns som det kommer bli ännu bättre än 2011, även om det är svårslaget!

Kommer fler inlägg senare. Har lite att stå i här just nu!



Inga kommentarer: