tisdag 3 januari 2012

stormen försvann.. & kom igen

Sådär ja. Mindre sur nu, lika äcklig dock. Har överlevt dagen även om jag trodde jag skulle dö av fulhet ett tag. Kände minst sagt för att sätta tänderna i marken och börja käka/gräva mig neråt för att slutligen försvinna.
Storm-humöret har försvunnit hyfsat nu även om det inte är mycket som krävs för att det ska komma tillbaka känner jag. Ska göra mitt yttersta för att vara pepp när min bättre hälft kommer hem. Japp, det ska jag. Tror jag ska slänag i mig lite mat så det kanske blir bättre.
På tal om storm.. En storm försvinner & en annan kommer. Fy för vad det blåser ute! Jag tänkte ut och nixa en runda. "Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" klingar irriterande högt i huvudet. Försöker tänka positivt "om det blåser blir man trött och hinner kanske inte lika långt som när det är vindstilla" Positivt va?

Nej. NU ska jag ta tag i mitt liv här!

denna mysfian är den bästa jag vet.

2 kommentarer:

Mari sa...

Finns inget dåligt väder, bara fula kläder.

Storgatans sa...

finns dåligt väder och riktigt fula kläder! ;) älskar dig!