torsdag 12 januari 2012

att älska & uppskatta.

När jag & Lars var i Malmö för längesen så köpte jag mig denna lådan & boken. I lådan lägger jag alla fina lappar som jag får, lite roliga saker, några kartor över N.Y från vår USA-tripp & sådana saker som man helt enkelt inte vill slänga. I boken skriver jag upp alla saker som jag uppskattar med Lars. Det står t ex saker som att han kommer med mat till jobbet ibland, köper tulpaner, överraskar mig med utflykter & saker, planerar för roliga saker tillsammans mm. Påminner mig själv om hur bra jag har det genom att ha lite "dagbok" över vårt liv. Om jag någongång (mot väääldigt stor förmodan) skulle tvivla på det vi har så kan jag bara öppna lådan & kolla på alla fina lappar/brev jag har fått, eller läsa i boken hur bra vi har det!

2 kommentarer:

elin sa...

Hanna, du får nog snart köpa en ny låda känner jag ;) Få mat på jobbet, det gillar jag att du får också :) <3

Storgatans sa...

han är för bra för att va sann min man (såg du rimmet? nöjd.) Älskar dig!