lördag 24 mars 2012

You can call me Al

Morsning!

För att ni ska få ultimata lördagsfeelingen så ber jag er att sätta på You can call me Al med Paul Simon, för håll i hatten vad glad man blir när man spittar volymen på den & dansar loss!



Hoppas verkligen ni inte läser detta inlägget nu.. för om ni vrider huvudet och kollar ut så ser ni SOLEN! Ni måste ut!!!!!!!!!
Varför jag sitter här? Tja, jag ska fixa mig en matlåda så jag väntar på att laxen ska tina. Började morgonen med lite mys & sen frulle tillsammans med älskade. Senare mötte jag upp Evelina för att promenixa ut till spinningen. Skönt sätt att starta dagen på!
Har precis slängt i mig dagens mellanmål efter ett riktigt gött spinningpass där svetten rann! Ida & jag tog cyklarna bredvid varandra så det trampades friskt i takt och hej & hå vad go känsla efteråt! Wiiiiiie!

Ska nog ta med mig en liten picknick-korg till min älskling så han kan få sig lite goda bullar & kaffe medans han pular med bilarna. Han är så duktig, min älskling!

Nej, ut med er nu!

PUSS!

En riktigt gammal go bild som gör mig glaaaaaaad! Puss på er underbaringar!

2 kommentarer:

Emma sa...

Så härligt det har varit med soool idag! :D hör och häpna, jag gick in först för en halvtimme sedan. Hoppas du har haft en fin dag snygging! Puss! Älskar dig!

Storgatans sa...

Tänk så mycket solen kan göra för kropp & själ! Skönt är också att vi ikväll kan jogga när det är ljust ute!!! :) Älskar dig!