söndag 18 mars 2012

bil-mys

Igårkväll var vi bjudna på mat hemma hos svärföräldrarna och det var, som alltid, gott & suupertrevligt! :) Trivs så bra där hemma. Söndag idag & här hemma betyder det slappedag. Det ska fikas hemma hos mormor, det ska åkas rundor och spana på hus, det ska lagas matlådor till kommande vecka & det ska bli mysig filmkväll. Dagens planer är färdiga & jag ääälskar våra söndagar tillsammans!

Att åka bil är verkligen något jag älskar. När jag var liten var jag ofta ute och åkte rundor med pappa. Åkte rundor överallt & ingenstans och bara tittade & snackade. Har nu en sambo som också älskar detta onödiga söndagskörande och det är något vi gör så fort vi har en stund över. Så mysigt :)

Nu ska jag packa ner matlådor till bilturen!

Passar på att bjuda på lite goa bilder sen after worken i fredags. Började med tacobuffé som friskt varvades med öl/cider, sen vidare hem till Max & Carro där även dom tyngre grejerna plockades fram ;) Fredagens gäng bestod av Max, Carro, Lars & jag, Karl-Ivar, Joel, Ida, Emil, Otto,Hällgren, Linnea & Kajsa. Trevlans gäng & trevlans kväll! :)



godingar!

Lars & Joel på cykel!
Fortsatte after worken hemma hos Max & Carro!

& här har vi....världens goaste gribba! ;)


3 kommentarer:

Carro sa...

Haha, fyy vilken vidrig bild, men den bjuder jag på! Tack själva för i fredags, lika travjligt som vaanligt! Puss Gribba!

Emma sa...

Men det är alltid så himla skönt att åka biiil! Så jag förstår att du älskar det! :D Kommer du ihåg när du körde runt med mig och Ida och jag ville fortsätta åka mer för jag tyckte det var så roligt att åka bil. "Snääällla Hanna. En liten runda till bara, jag vill inte hem!". Haha! :D

Storgatans sa...

Carro: au prad, du är väl vacker som en oljemålning? Tycker jag allt att du är! ;) Nix snart tycker jag!

Emma: Hahaha, OM jag minns! :) Saknar er vita volvo. Vi borde leta upp han ;) Jag blev påmind av achmed om gymnasiet me. Varje gång någon skulle köra någonstans kom jag springandes "får jag följa med?!" Haha ;) Men det ÄR kul att åka bil! (tur är väl det) :P