fredag 30 mars 2012

2012-03-30

På söndag är det första april. Kommer alltid att tänka på min kompis Johanna som fyller år den 2 april. När vi var små så berättade hon alltid stolt  "imorgon fyller jag år" men eftersom hon berättade det den första april var det lite lurigt om hon verkligen gjorde det, eller bara lurades! ;)

På tal om att det snart är första april så är det också massa skojsigheter på G. Påsken är alltid full med roliga saker här hemma & detta året är inget undantag. Har börjat ta in påsken här hemma så att den varar liiite längre.
Igår tog jag in lite påskris här hemma som jag & allra bästa Carro fixat under en promenad igår. Ingen var gladare än min Selmafis att påskpyntet åkte fram igen kan jag säga.. Ha ha.
Hann inte med att påskpynta färdigt men kommer göra det antingen ikväll eller imorgon. Tänkte jag skulle visa lite så fort jag har en stund över för bloggen. Jag gillar verkligen påsken & alla glaaaaada färger! :)

Nyhetsmorgon är på och dom visade precis vädret... som inte bjöd på lika mycket sol & värme som jag hoppats på! MEN, då kan man vara inne & fixa med gott samvete! :)

Nu ska jag göra färdigt här hemma innan jag sticker. Bjuder på några bilder som jag blir glad av!



1 kommentar:

Vita Vardagen sa...

Javisst, jag fyller år imorgon Hanna. Tror du mig? ;) Vi har haft lägenheten full hela helgen, bland annat av systerdöttrarna - vilka självklart har lurats friskt idag :)
Hoppas du har en fin dag :)
Kram