måndag 5 mars 2012

måndag morgon

Nackdelen med att ha katt:



Fördelen med att ha katt:



När man precis bäddat sängen hoppar hon glatt upp i sängen och gömmer sig.


VARENDA morgon när jag står här inne och sminkar mig eller duschar så ligger hon där och håller mig sällskap.
Min mysfia.



Måndag morgon och jag ligger än så länge bra till i tidschemat. På nyhetsmorgon pratar dom om Facebook och säger just nu att genomsnittet är 75 min/ DAG. Fy för vad illa. Tjejer skriver tydligen mycket om känslor och skvallrar medans killar är inne för att provocera. Det finns nu undersökningar på att folk mår dåligt av det (otippat) Jag vet ärligt talat egentligen inte varför man har det. Varför vill man veta vad alla andra gör? (för det är ju faktiskt vad man gör när man är inne på fb)
Lite funderingar såhär en måndagsmorgon ;)

Nej ni, nu ska jag fixa iordning här. Puss & kram!

1 kommentar:

Emma sa...

Det possitiva överväger det negativa med att ha katt :) Hon är så söt Selmis!