lördag 31 mars 2012

Shopping UNDER 200:-

Jag älskar när jag kommer hem med nya saker till lägenheten.. som dessutom knappt kostat mig någonting! Handlade idag för under 200 kronor och kom hem med ny träningstidning, ljusgula fina rustikljus, grova vita servetter från Duni, limegröna servetter, silkespapper i gult & vitt, gratulationkort, 2 ljus från CULT design & en ny "platta" från cult till min ljuskopp. Och, en påse apor till min bättre hälft som sliter och sliter med sina bilar. Han är så duktig så :)

Hur jag lyckades komma undan med 200 kr? Jag hade ett presentkort som jag glömt utnyttja i en inredningsaffär. (lycka!) Presentkortet var på 150:- och för det fick jag ljusen & "plattan" från cult design & dom fina ljusgula rustikljusen.

Nöjd tjej här! :) NU ska här piffas. Säger som min mamma sa idag "idag är det riktigt stuasittavär" Ha ha ;) Det betyder att det är sånt väder så att man kan sitta inne i sin stua = stuga! ;)






Inga kommentarer: