fredag 16 mars 2012

"hon ser ut som ett spöke"

Efter gårdagens fartfyllda morgon med massa sysslor gjorda så blev det massage. Tog katt & matlåda (till mig själv) med mig och stack hem till mormor där Selmafisen dumpades. Vidare till massage, sen snabbvända till affären för att handla hem lite god frukost och sen snabbt tillbaka till mormor där middagen avnjöts. Efter maten ville mormor fika, som alltid ;) Ett nej är INTE alltid ett nej där hemma. "Au, den är så smal. Var ska den sätta sig? Den gör ingen skillnad? Ta nu!" Ha ha. Har världens bästa mormor. När jag blir 95 ska jag bli som hon. Jajemänsan!
På frågan om hon tyckte att rätt låt vann melodifestivalen sa hon "Naaaae, hon såg ju ut som ett spöke!!" Ha ha!

Nu ska jag göra mig iordning här hemma. En hel dags jobb gör sig påmind när jag tittar mig i speglen.. Ikväll är vi ett trevlans & glatt gäng som ska ses för lite käk & dricka. Tjohoo!

Inga kommentarer: