torsdag 1 mars 2012

2012-03-01

Tjena Torsdag! Du bjussar på friskt med dimma idag ja.. Tackar vi för. Är inte i behov av sol. Nopps nopps, vi kör vidare på vårt friska härliga -dim-regn-väder ett tag till. 
Jag kommer ihåg första dagen efter min semester i somras. Det regnade... och regnade... och har inte slutat än. HEJ vad det regnat dom senaste månaderna!

Trots dimma och tråkväder så snörade jag på mig skorna imorse efter frukosten och hejdå-pussande av gubbtrollet. 08:15 - 09:45 var jag ute i dimman och powerwalkade. Har gjort något med benet som stör mig så in i. Det sträcker i benet och känns från knävecket upp till sittbenen/röven. Har haft det så sen oktober nångång och det vääägrar släppa. Får fortsätta köra på, nångång släpper det väl! :)

Nu ska det fixas iordning här hemma och sen har jag lite saker att stå i idag!

Vet inte om jag har visat denna bilden innan men jag gillar den sååå!

bilden är lånad.


1 kommentar:

Evelina sa...

Dog när jag läste detta inlägget!
Keep up the good work cutie! :D