måndag 12 mars 2012

välkommen måndag

...och hjärtligt välkommen våren!!!

Måndag morgon & jag är pepp på veckan. Gubbtrollet väckte mig precis innan han körde och jag vaknade till varma kindpussar & sooooolsken. Tjohoo! Gud så glad man blir!
Frukosten är nere & matlådorna till veckan är fixade ett par dagar fram så här är det bara att slänga ner alla burkar i en påse sen är man fit for fight.

Igår var vi bjudna på kalas hemma. Det bjöds på god mat & trevligt sällskap, som alltid. Direkt när jag & älskade kom hem ställde vi oss båda vid spisen och fixade flera matlådor & packade ihop i kylskåpet. När vi väl lagt oss tillrätta i sängen skulle gubbtrollet bara läsa färdigt halva sidan i boken... då hann jag somna. Har sovit som en stock inatt! SKÖNT!

Nu ska jag göra mig färdig här och gå i god tid så hinner man njuta av promenixen till jobbet, itsället för att komma med andan i halsen ;)

Hoppas ni får en skitbra måndag sköningar!


ÄNNU en bild på den färdiga arbetshörnan! ;)

Inga kommentarer: