torsdag 8 mars 2012

frukost i sängen

God-nästan-middag sköningar!

Här kommer ett inlägg från tjejen som fortfarande är kvar i sängen. Älsklingen pussade mig hejdå tidigt imorse och lämnade mig & Selma-mys hemma. Jag är ledig idag och bestämde mig igårkväll för att sova tills jag vaknade av mig själv. Vaknade vid halv 8 och gick då upp och fixade mig frukost som jag tog med mig in i sovrummet igen. Har sen suttit här inne med tända ljus, datorn i knäet & lyssnat på Jack Johnssons & Eva Cassidys sköna gung. Har inte gjort många knop idag faktiskt. Diskat, slängt in en maskin tvätt, myst med min lilla mysfia & plockat undan lite snabbt har dock hunnits med. Har bestämt mig för att ta mig TID att sitta ner i lugn och ro och läsa en tidning jag köpte för snart 2 veckor sen.

Snön faller utanför och jag har ingenting planerat idag. Uuuuuuunderbart!!!!! :) 
Slänger in lite bilder på en av alla som ligger sådär riktigt nära hjärtat: min alldeles egna lilla Selma-mys.











2 kommentarer:

Emma sa...

Åh men lilla lilla mini Selma! <3

Storgatans sa...

lilla mini sötisen! Även om det kan vara tråkigt för andra icke-djurvänner att titta på andras djur så blir JAG så jäääädrans glad av att se dessa bilderna!!!! :) Lilla minifisen! (kommer ihåg när både melle & vegas va mini. ÅH!) :)