måndag 5 mars 2012

kvartett svett # 10

Kvartetten avtar mer och mer tycker jag så snart blir tillkallsnamnet trogna trion istället! :)

10:de veckan med jogging idag.. & det var Emmsen som höll i rundan. Tänk att vi har sprungit varje måndag i 10 veckor! Fattar inte var tiden försvinner.
Ikväll var det iallafall en riktigt rolig runda med massa bra variation och backar. (fy för!) Eftersom vi skyndade oss dit efter jobb och grejer så hann vi springa medans det fortfarande var ljust ute. SKÖNT! 4,2 km blev iallafall avklarat och jag är mer än nöjd!

Duschning, diskning, ansiktsmask avklarat. Heelt död i kroppen men måste fixa massa matlådor och grejer nu. Tycker verkligen det är SÅ tråkigt att fixa med maten. Blärp. Skit samma, det måste göras och jag ska ta tag i det nu!


Slänger in en bild till er som jag gillar massor...

så himla fin & inspererande bild från ett gotlandshem om jag inte minns fel! Bilden är lånad.

2 kommentarer:

Vita Vardagen sa...

Visst är den matsalen bara heeelt fantastisk! Love love love! Du är skitbra på det där med träningen Hanna, det ska du verkligen ha cred för! Själv längtar jag efter att ge mig ut och springa, men tycker det är svårt när det är så kallt. Vad brukar du ha på dig för att inte bli förkyld?
Kram :)

Emma sa...

10 veckor, sa du att det var en femtedel? Galet ju. Tjejmilen nästa är då kanske? ;)

Och håller med, jättefin bild! Man vill bara sätta sig på en av solarna! Eller vara i rummer överhuvudtaget!