lördag 10 mars 2012

fredag & after work

Tjipps tjopps!

Andra meningen i detta inlägget tillägnas allra bästa Såfi (som skickade världens bästa sms igår): Jag älskar dig!

Lördag morgon och frukosten är avklarad. Hepp hepp, här går det undan! Ställde klockan imorse på 07.30 för att komma upp och hinna med lite innan dagen helt plötsligt är slut. MIN plan var att det skulle vara fint väder men.... jag & vädret verkade visst ha lite olika uppfattningar om vad "fint" väder är. Skit samma, nu kan jag vara inne och pula rundor utan dåligt samvete. Fint väder = måste uuuuut! Dimmigt tråkväder = helt okej att vara inne och fixa (ett tag iallafall)

Igår var det jobb hela dagen, 8-17:15. Därefter var det snabbt hem och in i duschen. Färdigduschad & fixad (fluff-time Carro) så styrde jag & min bättre hälft våra lååånga ben mot tåget. Max & Carro hoppade på en station efter oss och Lars hade fixat grogg som han & Max delade på på vägen in till stan. After work väntades. Jag, Lars, Max, Carro & Andreas bestod fredagens gäng av. Trevlans sällskap! Käk, dricka & skönt snack förgyllde denna dimmiga fredagskväll! Tog tåget hem igen sen. Skönt att bo så bra med nära till allt! :)

Idag SKA jag komma på vilket "känsla" jag vill ha i sovrummet. Hur svårt kan det vara?! Jag står helt still med sovrumsprojektet... Får fixa & trixa lite där så får ni se & hjälpa till!

här har ni ett par riktiga godingar!

Inga kommentarer: