fredag 9 mars 2012

Hallen...

Godmorgon!

Färdigfixad & precis ätit frukost. Blir alltid nöjd när jag har tid över så jag hinner med lite extra utöver det jag hinner i vanliga fall. Tänkte dra igenom dammsugaren genom lägenheten & plocka undan lite snabbt så är det färdigt tills man kommer hem, innan jag sticker till jobbet.
Dimmigt idag.. ja vad gör väl det egentligen? Ingenting. Solen kommer komma en vacker dag iallafall! :)

Välkommen FREEEEEDAG!

Bjuder på några bilder från vår hall & tvättstuga/dusch. Har ändrat om lite men ni kan iallafall se hur det ser ut :)




2 kommentarer:

Vita Vardagen sa...

MEN SKÄMTAR DU? SÅ JÄÄÄÄKLA SNYGG HALL! Jag tror jag dog lite :)
Hoppas du har en fin dag, Hanna. Hur skulle man kunna ha annat med en apsnygg hall? :D
Kram

Storgatans sa...

MEN TAAACK! :) Dagen var apbra, tack vare hallen! ;D En nackdel är dock att den kan vara rätt mörk så hej vad det har kletats på med vit färg & inhandlats viiita garderboer och grejer för att ljusa upp! :)