torsdag 15 mars 2012

full av energi!

Nu ska ni få höra vad som uträttats här hemma idag än så länge:

  • Frukost
  • 1 timmes powerwalk
  • En tur till miljöstationen och dumpat både glas, plast & gamla kläder
  • Ringt vaktmästaren (fick tag på den snabba utan snigel-hus)
  • En maskin tvätt har färdats & ännu en är på gång
  • Diskat upp all disk
  • Dammsugat hela lägenheten
  • Rensat kattfislådan
  • Våttorkat tvättstugan & toaletten

...och här sitter jag nu. Nyduschad, peelad, insmord & mjuk som en barnrumpa med en leave-in-mask i håret och ansiktsmask i fejjan.

Tjohoo! Snacka om att jag är full av energi! Resten av dagen blir småfix med annat. Ska boka in en tid hos frisören, gå och köpa mig en tröja som jag tittade på igår, handla lite inför helgen & hälsa på mormor. Seanare i eftermiddag ska jag iväg på...1 timmes massage!

Det lönar sig verkligen att gå upp i tid, även om kl 6 en ledig dag kanske är lite väl tidigt. Även för mig ;) 7 - halv 8 dock, det är perfekt gå-upp-tid på helgerna! :)

För att NI ska bli pepp så bjussar jag på lite må-bra-bilder från 2011s sommar som iallafall bjöd mig på massor av lyckorus!

här torkar jag tårarna (igen) efter att ha sett en av mina absolut favoritgodingar springa ut på sin student! Ser även en annan goding som har världens goaste leende. Elin-fisen! Så fin du är!!

älskar denna bilden! Tagen på vår skitroliga Gotlandsvecka.

Närmst hjärtat: Emma & Idafisen. I bakgrunden står jag mitt i ett garv..

ÄLSKAR denna!!!! Emma mitt i sin sång ;)

Kalastime i lägenheten. Syster & Emms!

en av alla roliga soliga turer på Lars motorcykel! :)

gotlandspuss!


Mmmmm! Här, med utsikt över Visby, satt jag T& älskade en kväll sommaren 2011 och njööööööt!


En av mina favoritbilder från sweden rock 2011. Kameran tar när man ler och alla var inte rikigt med på noterna ;) Haha!

Mitt älskade gubbtroll. Frukost-time på Gotland.

I vår fiiiina volvo ;) (den var faktiskt fin!)

2 kommentarer:

Emma sa...

<3

Snart dags att fylla på lite foton. Kanske en picknick i tomsabo skulle sitta fint? :)

Storgatans sa...

Jaaaaaa, det gör vi!!!! Så fort det blir varmt ute så picknickar vi! :) <3 MYCKET bra plan! :)