söndag 11 mars 2012

SKITBRA!

Allra snyggaste Tilde de Paula sitter i nyhetsmorgon och pratar. Hon fick nyss in en dagens tistel från någon surtant som undrade om Tilde inte kunde använda något annat ord än just "skitbra" när hon pratade om musik. "Jo det finns ju andra ord. Jättebra, superbra eller fet musik kan man ju också säg. Tack snälla för att du påpekade det" Hade någon sagt så till mig hade jag inte varit så tillmötesgående ;)

Söndag morgon och här hemma är läget faktiskt SKITBRA. Det är sooooooool!!!!!!! Jag vaknade med ett ryck 06.45 och skulle ut. Gubbtrollet vaknade till och skulle haka på han också så haj & ivaj! På med kläderna och ut på en timmes skogspromenix med varierande terräng. Gott! Nu sitter min manliga hälft och trixar på sin dator... och jag sitter med favorit-théet i handen och datorn i knäet & trixar med mina saker jag. Frukosten är nere, det är diskat, städat & fixat här hemma. Motionerade och klara och klockan är bara lite efter 9. Tjohooo!

Lördagskvällen tillbringades på bästa sätt tillsammans med Ida, Emil, Max, Carro & Otto framför melodifestivalen här hemma. Tycker nog faktiskt att rätt bidrag vann, även om jag inte är så insatt ;)

Nej, nu ska jag fixa iordning mig själv och gå ut. Ni måste ut med er idag!!!!!! Om ni inte är glada för att röra er så är det aaaaaasbra för själen!
 Puss på er!

såhär ser det ofta ut när jag & gubbtrollet är ute och kör. Vi provar nya vägar & upptäcker på så vis MASSA nya ställen! Denna bilden är från vår lilla runda igår.

nöjda nördar.

som jag älskar dig, gubbjävel!

Vår soliga morgon i bilder:



 

Inga kommentarer: