måndag 19 mars 2012

sminkmiss

Måndag morgon och jag startade morgonen med att välja fel puder.. Av någon anledning låg mitt lite mörkare sommarpuder i samma sminkväska som det vanliga och jag tog såklart pudret med nyans mörkare. Har nu försökt rädda detta misstag men det ser mörkt ut så att säga. Nåväl, så får det va idag! ;)

Igår tillbringades dagen tillsammans med Lars. Vi har verkligen skitkul tillsammans :) Vi började med bilutflykt, runt överallt & ingenstans. Hade 2 stycken hus att titta på, men inget för oss. (Denna gången heller.) Finåkte runt runt & sen vidare hem till mormor där det bjöds på goooood fika & våfflor. (jag lyckades stå emot)
Efter mormor stack vi och handlade, hämtade upp en kycklingsallad, bytte bil och körde tillslut hem. Väl hemma ställde vi oss båda två i köket och smällde ihop hela 7 stycken matlådor till kommande vecka. Dock räknade vi på det i efterhand och kom på att det inte räcker mer än 3 dagar.. men 3 dagar är mer än inga dagar alls så vi är mer än nöjda. Det blev fiskgratäng & Lars kyckling & baconslaffs (som han döpt rätten till) Mums!

Efter käk, packning av matlådor och diskning så kom Joel hit för lite filmkväll & thédrickande. Sista filmen med Stieg Larsson "Luftslottet som sprängdes"  blev det och jag som gillar dom filmerna tyckte såklart det var skitbra. När Joel & Lars väljer film själva kan det lätt bli någon, enligt mig, kass film ;) Ha ha!

NU ska jag & mitt mörka fejs sätta fräs här hemma!

Hoppas ni får en bra måndag!
Puss!

Bjuder på lite bilder på våra glada fina påskliljor från igårkväll... & en nyvaken tröttismise från imorse:




min lilla trötta mysfia :)

såhär känner jag också mig idag. Tröööött & slö.

1 kommentar:

Joel sa...

Jag känner mig djupt förolämpad. Sen när är "Running man" en dålig film?