söndag 18 december 2011

sura bär & blaskig yoghurt

Söndag och sovmorgon. Skulle göra mig en hipp fräsch frulle med naturell yoghurt och bär. Bären blev över sen igår när jag skulle göra mig en smoothie och mixern strejkade vilt.. (härlig start på morgonen)Dom upptinade bären skulle få bli min frukost idag istället tänkte jag. Tror ni det blev gott? Icke. Tryckte i mig så mycket jag kunde innan jag mådde illa av alla sura bär och slaskig yoghurt. Vet ni vad jag åt för att fylla tomrummet i magen? 4 bitar av vår hemmagjorda snickers. Spanade även in pizzan som blev över sen i fredags men hejdade mig.
Blir så trött på mig själv ibland. Är så otroligt seg med att äta och en av anledningarna till att jag tog tag i frullen idag var för att Lars, än en gång, ringde och tjatade på mig att äta. Hade kunnat gå utan mat hela dagen annars, utan problem.

Nu är iallafall frukosten avklarad och jag sitter här nyduschad med inpackning i håret och kollar blocket efter gamla fina skrivbord. Vi ska inte ha nåt förrän vi hittat drömhuset, men titta får man.
Nä, nu ska jag renbädda sängen, slå in dom sista julklapparna och köra några maskiner tvätt. Perfekt söndag.

Åh, har hört att det inte gick att kommentera här innan. Men, nu går det! Puss!

Inga kommentarer: