onsdag 14 december 2011

Blivande bullmamma

Regnpromenix väntas..  Jag hoppades iofs att min kille skulle dissa den eftersom det regnar ute. Men, icke!
Senare ikväll väntas julbak tillsammans med min L. Jag vill baka snickers & kanske mormors kolor och han har fått dille på några saffransbullar som han fick smaka i affären för ett tag sen. Vi får se vad det blir, något ska det iallafall bakas så man har något gott att bjuda på när det kommer fikagäster!

Jag gillar att ha bra grejer när jag lagar mat, eller bakar. Främst bakar då eftersom det är min del här hemma... (L är tusen gånger bättre på matlagning!)
Har länge önskat mig margaretheskålar, för jag tycker dom är bra helt enkelt. Rosa och vita önskas eftersom det är färgerna som passar in här hemma ;)
Någon gång i framtiden ska jag köpa mig en egen Kitchen Aid också! Japps. Ska bara övertala min andra hälft att jag visst kommer baka bröd varenda dag så att denna dyra maskin utnyttjas till fullo...  Ni kanske inte har sett det men det är en blivande bullmamma som står framför er. Hah! Eller inte..



Denna vita gillar jag! Vitt är fräscht & passar till allt.

Rosa är ju faktiskt också riktigt fin..

Inga kommentarer: