torsdag 22 december 2011

I won't back down

Cash står på och det sjungs på här hemma. I won't back down rullade just igång min morgon och jag sitter halvfärdig i soffan. Har lite fix & trix som ska hinnas med här innan mitt gubbtroll vaknar till liv och bästa J ÄNTLIGEN kommer hit för lite mysfrukost, eller brunch får det väl bli eftersom det blir så sent. Att jag säger ääääntligen är för att det var kalaslängesen han var hemma så det ska bli skitkul att se han igen! :)

Somnade sent igår för att jag låg och tänkte på att det ska bli hyreshöjning här. Ååååååjnevååååjne va. Inte riktigt så illa med det fick mina tankar att spinna igång lite.
Jag tycker inte det är riktigt okej, dels för att det redan är i överkant på priset för standarden på detta boendet och dels för att det inte finns någon faktor som gör det möjligt att höja hyran. Vi har superfint här hemma och jag ÄLSKAR att bo här med det finns faktiskt saker att förbättra.
Låg och funderade ut en del saker som jag ska peka på. Säger man inget får man skylla sig själv, så vi ska komma med lite konstruktiv kritik här ;) Dock inget förbannat brev där det står sjuttonhundra svordommar och brevet har en genomgående kass attityd, utan ett brev där det framkommer hur läget är helt enkelt.

Nog om hyreshöjning. Nu ska jag fixa till mig och skynda på lite här. Hörs sen!

1 kommentar:

elin sa...

Va nu äntligen vte jag hur man kommenterar. SÅ!
Vad an detta, verkligen konstigt att dom ska höja, inte konstigt att di höjer rösten en smula ;)
Men vi alla 'lskat väl brev-kommuntikation, det löser det mesta.
Ha en fin kväll. Massa kärlek <3