fredag 30 december 2011

hängbuksvin & fredagsfin

Inte fredagsfin här inte. Sitter här hemma med Make Up Store's Mud mask i fejan. Smurfarna skulle kunna missta mig för en i gänget, för så blå är denna ansiktsmask. Dock kanonbra, så är ni på jakt efter en ansiktsmask så tipsar jag om denna.

Glor som vanligt runt på internet efter saker. Mest inredning..  Otippat. Sitter just nu och kollar in lite ord som börjar på bokstaven R.. Spännande spännande..  I början på 2011 köpte jag mig nämligen ett stooort fint "R" som jag tänkte hänga upp någonstans. Här hemma har det inte passat, men jag VET att det kommer bli skitcoolt när vi väl hittat vårt drömhus som har den där perfekta väggen för just mitt R. Skitfint, rufft & coolt är det. R...omantik är ett viktigt & fint ord. Mm, vi får se vad det blir, när det väl blir något av min tanke.

Har iallafall haft ännu en skitbra vecka. Tiden går dock för fort!!!!!
Gårdagens första halva ägnades åt morgonpromenix och jobb. Vet inte vad som flög i mig men jag fick för mig att stå plankan när jag kom hem efter den svettiga morgonrundan. Kollade på min uråldriga mp3 och såg att det var 59 sekunder kvar på Def Leppards låt som brölade ut i öronen på mig. "50 sekunder är ju ingenting " tyckte jag, . Ställde mig beredd i plankan och skulle stå låten ut. Längsta 50 sekundrarna jag någonsin varit med om. 49 sekunders gitarrsolo..  vi snackar anti-pepp deluxe. Stod som ett annat hängbuksvin med magen hängandes, skrämmande nära marken, tills låten var slut. Har idag träningsvärk som heter duga.

Senare igårkväll stack vi (Ida, Sethla, Joel & Larseis) till stan för att gå på bio. Kollade på den amerikanska versionen av män som hatar kvinnor. Jag, som inte är någon filmtjej, tyckte den var bra. Har läst alla böckerna och sett dom svenska filmerna. Denna filmen hade med lite andra saker än den svenska hade tyckte jag.. ah. Bra enligt mig.
Var hemma sent så visst lyxade vi till det med sovmorgon imorse. Skönt & mysigt! Kunde ta en sovmorgon eftersom jag har varit leeeedig idag. Har hunnit med en del trots ledigheten.
Morgondejt på gymmet med kaludis, promenixat en liten sväng, haft obligatorisk veckofika hos världens bästa mormor, handlat, lagat mat och sånt där.

Bra fredag. Nej, nu ska jag ta och tvätta av mig masken här.. Luddigt inlägg ikväll ni men så får det vara!

Inga kommentarer: