fredag 9 december 2011

Mysmorgon och ful-trosor

Fredag förmiddag och jag är ledig heeeela dagen. Hade stora planer på att gå upp i tid och träna men efter min 8 km storm-pissregns-promenix/jogg igårkväll så hoppade jag det nu imorse. Låter som hälsaguru nummer 1 men det är tyvärr mer sällan än ofta det händer att jag tar tag i träningen ;)

Veckan som gått har hunnits med en del. Jobbat, jobbat, jobbat. Simmat med Sandra, morgontränat lite en morgon, varit på cellprov, städat och pysslat rundor här hemma.
På tal om cellprovet så var det en mindre trevlig upplevelse. Av någon anledning tog jag snygg-trosor på mig. Tänkte va lite schysst mot gyn-tanten som säkerligen ser mycket otrevligt varje dag. Vilket misstag. Ni som varit där vet hur det går till så vi skippar detaljerna. Ledord - glidmedel i förbannelse. Det som kommer in kommer också ut kan jag meddela. Med facit i hand skulle ful-trosan åkt på.

Nu ska jag ta tag i min man som är ledig denna förmiddag och åka ut på en tur. Tänkte visa er min adventljusstake senare idag. SÅ nöjd! Ni ska få se!

Inga kommentarer: