torsdag 15 december 2011

Årets första julbak

Här har ni tjejen som "slapp" regnpromenix igår. Mycket nöjd över detta! Hann med att baka både saffransbullar med vanilj och snickers istället för att va ute i regnet och frysa.
L hade ju pratat om dessa bullarna som om dom var magiska så förväntningarna va minst sagt höga. Kan säga som såhär: det är dom godaste bullarna jag ätit. SÅ goda! Här får ni ett smakprov på dom:





Vill man så får man givetvis komma hit och smaka dom. Hade jag gjort om jag va er!

4 kommentarer:

Emma sa...

Du lyckas ju med värsta flät-bullarna! Snygga! Proffsigt ser det ut, och väldigt mumsiga! :)

Storgatans sa...

Jag ska visa dig hur man gör Emmsen! Trodde verkligen aldrig att det skulle gå men det blev rätt bra ändå! :P Du ska få smaka, tycker vi bokar in en fikadejt snart! :)

Pappa Achmed sa...

mmmm va gott! drar mig skamset till minnes att jag skulle skicka receptet..baaad daddy. men du ser ut att ha fixat det helt själv vaaa stora tjejen!! dubbidubbidosiduu! gullefjäffan när ska våra vägar korsas igen!? grymt sugen på en sölvesborgvisit!

Storgatans sa...

Stora tjejen nu pappa! STORA tjejen! SAKNAR DIG!!!! Kom hit så jag får garva upp mig inför 2012! Myspys snarast!