tisdag 1 maj 2012

Valborgfirande & första maj

Valborg är över och guuud vilket trevligt sådant det bjöds på i år!

Jag & Lars firade kvällen hemma hos Max & Carro tillsammans med ett gäng riktigt trevliga människor. Det bjöds på snittar, vi grillade och åt även årets första jordgubbar då Johanna & Andreas hade med sig ett helt lass till oss alla (mycket bra intiativ för fy vad gott det var!) Drinkar & cider slank ner och det var sooooool ute. Kunde faktiskt inte haft det bättre! :) Jag, mitt nöt, hade med kamera men glömde såklart att fota.... DOCK så kan man lita på Carro så hennes bilder från kvällen ser ni om ni klickar er in här.
Tack Max & Carro för en kanontrevlig kväll!!!! :)

Idag var vi uppe i tid för att hinna med dagen. Frukost hemma sen snörade jag och gubbtrollet på oss promenadskorna och gick en timmes promenix hem till Roland där Lars skulle fixa med bilar och jag kunde vila i solen :) Vidare hem till mina föräldrar och lite kalasfirande med marrängswisch och grejer blev det sen. Mysigt! :)

Nu ska jag ta och mysa med min man innan det är läggdags..

Lite bilder från dagen kommer här:




Inga kommentarer: