onsdag 16 maj 2012

bästa grattiskortet någonsin



Jag bara måste visa er en sak. Igår när jag kom hem från jobbet tömde jag brevlådan & fann ett kort addreserat till mig. Kollade in handstilen för att se vilken av mina trogna brev-vänner det var & såg på direkten att det var Carro ----> Achmed.

Öppnade brevet och ut kom detta:



VEM kommer på tanken att köpa ett grattiskort till en två-åring om inte Achmed?! Ha ha!


Redan här kom det första asgarvet och det följde mig sedan genom hela texten. Skrattade så jag fick ont i magen och knappt någon luft. "Jag döööööööör" skrek jag rätt ut här hemma och Lars undrade vad det var som kunde vara SÅ kul.
Finns ingen som får mig att garva så som hon. Denna humor.. Ni kan ju bara tänka er & försöka föreställa er hur vår asien-tripp tillsammans var. Skrattade verkligen konstant igenom hela resan. 

Kolla bara detta kortet... ha ha ha!

"Nu är du 25 år och kan göra en massa saker..... gå & jogga!"






Ha ha ha, du är sjuk! Fy fan vad glad jag blev över detta!!!!!!!


Allra bästa Achmed: Jag ÄLSKAR dig!

2 kommentarer:

Pappa Achmed sa...

HahahaaAAAAAAAAAAAA!!! Ååh tyckte dom där sakerna stämde så bra efter lite kompletteringar vill säga! Och en hejdundrans födelsedag verkar du ju haft!! :-D Skönt att nån förstår humor, gallerixgubben körde en utläggning om hur länge sen det var man så liten och att åren går fort..tänkte för ett ögonblick att jag skulle förklara, men nääe kvickt tillbaka från den tanken och ut ur affären!!

Storgatans sa...

Du förstår nog inte HUR mycket jag skrattade när jag såg detta. Ha ha, herregud jag dog nästan här hemma! "Nu kan du gå & jogga!" Hahaha! TACK för ännu ett lyckopiller till kort. Har kylskåpet fullt med dina fina rader här hemma och kan dom nästan utantill me för så ofta tittar jag på dom! ;D Du är bäst!!!!!!!! PUSS & KRAM! <3