fredag 11 maj 2012

Hipp hipp hurraaaaaaa


.... på min alldeles egna 25årsdaaaaaaaag!

Tjohoo vilken bra dag jag har haft, kunde verkligen INTE haft det bättre. Nu ska ni få höra.


Vaknade imorse av att mitt gubbtroll kom in i sovrummet med ett paket & ett brev och sjöng såå fint för mig "grattis på Hansesnottans födelsedaaaaaa" Paketet skulle öppnas och det fort så jag lydde. En egen termormugg fylld med kaffe fanns inuti paketet. Därefter skulle jag öppna brevet medans Lars gick iväg...

Min fina termosmugg. Matchar såklart den Lars fick av mig i julklapp ;)

HUR glad blir man inte bara av detta? <3

Brevet visar jag såklart inte men det var så himla fint skrivet allting & på slutet av brevet stod det att jag skulle ta upp tejpbitarna och kolla inuti brevet... Sagt och gjort:

<3

Virade in mig i duntäcket och gick ut i vardagsrummet där jag möttes av ett uppdukat frukostbord med allt gott man kan tänka sig, tända ljus, paketer, ballonger som hängde i taket, mysmusik på. Ååh.
Fick sen reda på att Lars tagit ledigt dagen till ära. Om jag grät en skvätt? Såklart.
Fy för vad glad jag blev!

Mmmm!
Efterlängtat? Japp!
Nymixad blåbär/banansmoothie. Mm mm mm!
Hade låångfrukost tillsammans och sen var det dags för paketöppning rond 2. Lars bestämde vilket paket jag skulle öppna och hade sen en lååååång förklaring på att det inte var ett riktigt paket utan bara en grej jag skulle fått annars också och bla bla blaaaa ;)
Öppnade paketet och i låg det en plattång. (tjohoo! Som jag är i behov av en ny!!) Denna plattången var tydligen en del i ett paket med massa stöldgods som Lars budat hem från en auktionssida, ha ha.
Resten av grejerna som han fick med var bl a: 1 plattång till, rakblad, tandkräm, tuggummi, hårtreatment från shiseido, parfymer, två paket med wannabee "sexiga" underkläder á la kassler-style (som vi självklart provade och klädde ut sig i. Jag i svart & Lars i neonrosa) och tillsist en dildo (som kastades) Ha ha.
Lars berättade också den roliga detaljen om uthämtningen av paketet då dildon & dom "sexiga" kläderna låg högst upp på lådan. Det hade tydligen blivit spända blickar mellan Lars & utgivaren, ha ha! ;)

Efter detta var det dags för dom andra paketen som öppnades i sängen. I dessa låg 2 st pajformar från RICE som jag önskat mig. SÅÅ fina! Nu har jag hela setet med både den stora, mellan & den lilla. Så himla glad för dom.

SÅ fina!



När dessa var öppnade sa Lars att "nu ska du få din riktiga 25årspresent" Va?! Jag har ju redan fått? Icke.. In kom Lars med världens finaste rosa bukett och ett paket..



Lika fin bukett som förra året. Tack tack tack älskling!
Michael Kors....
PRECIS den jag tittat & suktat efter i mååånader!!!!!!
Jag är helt överväldigad. Tack & tusen tusen tack älskling!



Jag känner mig helt, jag vet inte vad. Överväldigad. Jag är så tacksam så jag vet inte vart jag ska börja för jag finner inte ord. Faktiskt. Lars har smugit, tisslat, tasslat med både paket, förberedelser och överraskningar och allt detta för min skull. Jag är verkligen så himla tacksam, både för alla paket men framförallt för att jag får dela mitt liv med denna underbara man. Han är verkligen allt jag vill ha och lite till. HAN borde vara inlindad i papper och poppa upp ur ett paket!

Ja vad ska man säg. Jag är mållös och tacksam! Imorgon stundar kalas och vi har hållt på hela dagen och fixa inför detta, med mys-pauser emellanåt.
Har fått sms från massa godingar och jag blev så jäkla glad för allihop! Har även fått finfina samtal från både Max, Karl-Ivar, Emmie, mormor, Mari, Achmed & Louise. TACK alla!

Bjuder på några bilder till innan jag ska ta och gå och mysa med mitt gubbtroll. Så himla glad för att jag har det så bra och så bra folk runt mig. Det ska ni veta godingar!

Selma hjälpte till att öppna paket....


Är man inte snabb nog blir det puss! ;)
Servetter till morgondagen!

Nej, nu mys! TACK alla!

3 kommentarer:

Vita Vardagen sa...

STORT GRATTIS (såhär en dag efter). När jag hör datumet 11 maj undgår aldrig din födelsedag att vara det första som poppar upp i huvudet på mig :). Va härligt att Lars skämt bort dig riktigt ordentligt, det är du värd fina Hanna. Stor kram och ha en riktigt härlig helg! Nu är vi 25 och urfräscha!! :D

Emma sa...

Massor med fint, han där Lars kan! :) Thorbjörn ligger i underläge där ;)

Storgatans sa...

Johanna: TACK! Visst är det så, 2 april glömmer jag aldrig och jag tänker alltid på dig den dagen! :) Kom att tänka på den långa masken vi hade med allas födelsedagar i klassrummet, kan fortfarande jättemånga! :P Tusen tack för ditt grattis & fina ord! Och ja, vi är faktiskt ÜBERFRÄSCHA! ;) Puss på dig!

Emma: Thorbjörn ska inte känna sig i underläge, männens man är Thorbjörn de! Stor (slank & smal) står han där ståtligt med huvudet högt! (och för stor kavaj) ;) Ha ha! älskar dig!