tisdag 22 maj 2012

packa packa...

Tisdag idag och min sista arbetsdag för denna veckan. Tjohoo! Igårkväll var jag hemma och fixade/packade lite inför resan medans mitt gubbtroll stack iväg för att sällskapa Max när han tvättade bilen och senare också ett kaffebesök. Om det blev sådär supermycket packat vet i tusan men träningskläderna och bikinisarna har jag lagt i en hög, smink-tjofräset är rätt så ihopapackat och ja... det var väl ungefär det jag hann med ;) Får lägga på ett kol efter jobbet ikväll.

Igår efter jobbet var det dejt med trogna trion, precis som alla andra måndagar. Det är verkligen skitkul att vi började med detta för nuförtiden så längtar man verkligen till måndagsdejterna! Igår blev det en timmes svettig promenix med högt flås på berget här hemma. Snackepauser hann vi också med och fy för vad det är välbehövligt att vädra om saker. En riktigt skön kväll tillsammans fick vi! :)
Nej, jobbet väntar nu!

Bjuder på en glaaaaad bild som jag tog för flera år sen. Visst blir man glad av den?

Inga kommentarer: