torsdag 31 maj 2012

Träningsresa Kropp & själ!


Godmorgon!


Nu är jag hemma igen efter en helt UNDERBAR vecka i Turkiet, Bodrum. Som ni säkert vet så fick jag en träningsresa av mamma & pappa i 25årspresent och det är den resan som jag nu kommit hem ifrån. Veckan har varit fullspäckad med goa träningspass (3-4 st/dag) supergod & fräsch mat, trevliga människor, energiboostade ledare/tränare och massor av inspiration. Hur bra som helst verkligen, jag är supernöjd!
Dagarna har varit blandade med olika träningspass & föreläsningar. Oftast var det lugnare pass på morgonen och mer pulshöjande på eftermiddagen. Passen som vi gjorde var bl a pilates, poweryoga, medicinsk yoga, bodybalance och dom pulshöjande passen var funktionell träning, core, zumba, powerwalk/jogging, puls & kondition och aktiv stretch.

Vi reste genom solresor och den resan som vi tog hette just Kropp & Själ. Dom som arrangerar just denna träningsresan (och många många fler!) heter Forum och jag kan varmt rekommendera dom. Bästa ledarna som jag haft, verkligen. Hade jag bott i Malmö (där Forum håller till) så hade jag utan tvekan gått raka vägen dit och fixat mig ett årskort redan idag! :)

Skulle kunna hålla på i eeeevigheter men jag tror ni förstår hur nöjd jag är. Bjuder på dom få bilderna som jag tog under veckan (helt sant, jag glömde verkligen bort kameran helt!!!) Men, här har ni! :)




Passen tränades utomhus under bar himmel. Helt underbart!


Såhär fint var det.

Turkarna levererade med både erbjudanden om promenader, drinkar, rundvandringar & denna morgon fick jag även en ros till frukosten ;)






Marknad hann vi också med!



Se så fint! :)


Hoppas att ni kan se hur fint det var, det är alltid svårt att förmedla en känsla genom bilderna men ni har nog fått ett hum :)

Igårkväll när jag kom hem så hade mitt goa gubbtroll fixat mat tills jag kom hem. En vacker bukett med rosor stod också på borde. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad! :) TACK gubbfis!
Efter mat & mys kom goaste Carro och hälsade på också, skitkul att ses igen! Hon är verkligen en glädjespridare den tjajan!

Nu på morgonkvisten har jag hunnit med att betala räkningarna och titta lite hus på Hemnet. Trevlig morgon med andra ord. Jobbet kallar snart och jag känner mig, hör & häpna, rätt pepp inför det också! Vi hörs av senare snyggingar!


Puss på er!

3 kommentarer:

Mikaela sa...

Fy vad härligt! Verkar som om du haft en helt underbar resa! Det hade jag också velat göra. Låter sjukt kul!

Emma sa...

Väääälkommen heeem!
Och jag vill höra allt om resan på måndag! :)

Storgatans sa...

Mikaela: Do it! Det var kitkul och det är verkligen ett skitbra koncept att blanda semestern med må-bra-träning & föreläsningar! :)

Emma: Taaaaack!!!! :) Hade det funnits tid hade jag gärna setts innan måndag också! :) <3!