måndag 7 maj 2012

Hemmagjorda smycken


Kolla vad jag hittade i konfirmationslådan:

Armbandet & silverringen har min mamma gjort. Silverringen har jag nästan alltid på mig, älskar den. Guld/silverringen är från min konfirmation.

Man blir så glad när man hittar smycken som man "glömt" Lycka att ringen passar fortfarande. Den har verkligen varit med om mycket den!




Detta bordet hittade vi på vinden.. skitskabbigt tycker säkert ni men jag tyckte det var aaaaaaskalas-coolt! ;) Att det sen matchade med vår "soptunna" var ju toppen så det förevigade vi på bild ;)
Mysfian var med oss när vi ändrade om, som vanligt. Hann fota henne på hennes favvoplats me..



Tjipp tjopps & välkommen måndag!

Måndag morgon och jag sitter redo i soffan. Frukosten är i magen, disken är diskad, sängen är bäddad, morgonsamtalet med älsk är färdigt och ansiktet är på. Kvar är klädval och alla vet vi att det är det som tar mest tid. Tips på att göra det snabbt är att ha tidspress så att man verkligen inte hinner vela utan får ta första bästa som kommer på.

Känner mig rätt så redo inför denna veckan som kommer. Denna veckan kommer dessutom att bli en kortvecka för min del. Jobb måndag-torsdag blir det och det är den stundande 25årsdagen som hägrar. Eftersom att jag fyller år på fredag så tog jag mig friheten att ta ledigt då. Jajemänsan! MYCKET nöjd över mitt val, mycket.

Denna helgen har verkligen varit genom-go på alla sätt och vis. Lördagen var helt underbar och det är skitkul att ha Karl på besök. Igår, söndag, hann vi med snabbfika hos allra bästa Max & Carro, shoppingrace på MAXI, putta igång en bil, liten rolig kvällsnix, ställa iordning bord och grejer inför veckan och laga mat till nästa heeeeeela veckan. Just de ja, vi startade morgonen med en liten överblick över våra pengar me. Räknade ihop alla utgifter och tjofräs för att se vad man egentligen lägger pengarna på. Nyttigt kan jag tala om för er! :) BRA söndag! :)

Nu måste jag sticka här sp jag hinner ta på mig kläder överhuvudtaget. Hoppas ni får en bra måndag folket!

Inga kommentarer: