måndag 7 maj 2012

Älskling, du har blivit en tjockis!

Sitter i soffan och slötittar på bloggar, hemnet, inredning, dukningar mm och har tv'n på i bakgrunden. Något nytt program (tror jag) har börjat som handlar om att ena parten i ett förhållande har lagt på sig lite och nu vill bli av med detta. Sjäääälvklart får dom pengar för viktnedgången. Såklart! ;)
Mitt gubbtroll sa nyss att "om vi skulle varit med i ett sånt program skulle jag ALDRIG vilja coacha dig" Ha ha, det förstår jag! ;)

Måndag betyder måndagsdejt med trogna trion och vi träffades som vanligt idag efter jobb. Gud som jag gillar våra måndagar! Denna veckan hade vi sällskap av mammsen också, trevligt trevligt. Dock blev det ingen jogging utan bara powerwalk för att jag skulle kunna hänga med me mitt mög-ben.

Nu ska här kokas ägg. Jag bjuder på bilden som pryder bakgrunden på min dator. Ha ha, gubbjävel! Titta & njut! ;)

Inga kommentarer: